Witam,
W zeszlym tygodniu podjezdzajac pod dom ja mu na hamulec a on dalej jedzie...cudem nie zaparkowalem w bramie garazowej. (napadalo 40cm sniegu wiec TC kilka razy sie uaktywnil podczas ostatnich 200m drogi)
Po otworzeniu maski wyszlo ze wystrzelil dekselek (jak na zdjeciu)co jest przykrecony 2 srubami,a drugi jest na tyle poluzowany ze mozna go palcem poruszac (gora-dol).
Poszukalem w internetach i z tego co zalapalem to byl jakis blad fabryczny:
[i][i][i]Recall ID # 49056 - SERVICE BRAKES, HYDRAULIC:ANTILOCK
Recall Date:
JAN 06, 2004
Model Affected:
2000 Land Rover Discovery Series II
Summary:
CERTAIN SPORT UTILITY VEHICLES FAIL TO COMPLY WITH THE REQUIREMENTS OF FEDERAL MOTOR VEHICLE SAFETY STANDARDS NO. 105, "HYDRAULIC AND ELECTRIC BRAKE SYSTEMS," AND NO. 135, "PASSENGER CAR BRAKE SYSTEMS." THE ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS) MODULATOR VALVE COVER RETAINING BOLTS CAN CRACK DUE TO STRESSES TRANSMITTED BY THE FLEXING VALVE COVERS.
Consequences:
THIS CAN PRODUCE AN UNEXPECTED INCREASE IN STOPPING DISTANCE, WITH THE POTENTIAL FOR TOTAL LOSS OF SERVICE BRAKING FUNCTION, WHICH COULD RESULT IN A CRASH.
Remedy:
DEALERS WILL STRENGTHEN THE ABS MODULATOR ASSEMBLY VALVE COVERS AND REPLACE THE RETAINING BOLTS. OWNER NOTIFICATION IS EXEPCTED TO BEGIN DURING MAY 2004.
Kupilem uzywke, ktora pod tymi dekselkami ma jeszcze jedne metalowe okragle duze podkladki....ktorych w tej mojej nie ma./dekselki ogolnie wystaja jakies 2-3m wyzej niz w moej starej pompie.
Dzis bede wymieniac.
Czy ktos cos wiecej w tych tematach wie? Moze warto sprawdzic\wymienic te sruby co jakis czas by wyeliminowac wrazenia pt. "nagly brak hamulcow".