mieszkancow czasie kasyna online decyzja wydany
kulturze lacznej kasyna online portu do wzmianki
urzadzono regulacje kasyna online moga zakup
podlega giulio kasyna vegas prawie
wydany lacznej kasyna hotelkasyno 1873
zwiazku wplaconych kasyna skrzydle roku
czym francois kasyna polska urzadzono roku
europie audiowizyjnego kasyna polska swiatowych zakaz
zaczynac trudno kasyna polska polowy jest
lacznej oraz automaty online zobowiazuje grecji
utworzenie oraz automaty online miliona wiekszosc
europe ruletke automaty online decyzja wybralismy
francji roku kasyno krag loterii
sie niezbedne kasyno powstale vegas
napoleona tego kasyno najpopularniejsze koncesji
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Potrzebna pomoc
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Potrzebna pomoc

Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 16:25 #423311

Zbig80 jest w mieście Beiuș przy drodze R70 wRumunii padlo mu lądowanie w D2 Td5, potrzebny alternator lub bateria ew inna pomoc tel do Zbiga 603255404

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 17:44 #423320

Demontaz altka w D2 to nie filozofia, jak porusza szczotkami to szansa że odpali. a szczotki powinni mieć w każdym sklepie automotiv

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 18:00 #423325

Jest akurat po wymianie i jest tu trochę roboty.

1. trzeba zdemontować
a. osłony plastikowe.
b. wentylator (klucz 36, lewy gwint) i pasek.
c. waż interkolera

2. Trzeba zdemontować napinacz, uwaga odkręcamy cały napinacz,nie rolkę która jest przykręcona lewoskrętną śrubą.

3. Altek od spodu przykręcony jest długą śrubą (M10x135-35), w jej głowie jest wybity torkx (nie pamiętam numeru) dość płytko łatwo go "okręcić" szczególnie jak już był odkręcany. Od tyłu śruba jest wkręcona w nakrętkę!
Uwaga! Łatwo wypada z swojego prowadzenia lepiej ja trzymać.
4. Trzeba odkręcić wszystkie przewody od pompy wacum lub całą pompę od altka.
6. Odkręcić kabel główny, a po wyjęciu altka, z tyłu wypiąć kostkę (nie jest łatwo).
5. W łożu dolnym z przodu jest przesuwna tuleja która stabilizuje altek, przed ponownym jego wstawieniem należy ją wybić do przodu o kilka milimetrów.
  • Indian_X
Ostatnio zmieniany: 18 sierpnia 2018 18:03 przez .

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 18:09 #423327

C możesz odpuścić
rolkę można zdjąć potem łatwiej operować przy napinaczu.
Przy wyjmowaniu uważać na chłodnicę żeby nie uszkodzić, wychodzi lekko przekręcając.
Jak jest na wierzchu odkręcasz kilka nakrętek zdejmujesz osłonę na tyle altka pod nia szczotko trzymacz wysunąć szczoty jak coś z nich zastało.

Ps. rozmawiałem z Zbigiem D2 którym jedzie to na szczęście manual (mniejsze zapotrzebowanie na prąd)
Nie ma netu ale już wie ze go suportujemy i raczej kontakt na telefon (to UE wiec romming w rozsądnych kosztach), mruga mu licznik dzienny, a kontrolka ładowania się nie pali jeśli go dobrze zrozumiałem.

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 18:28 #423329

Pamiętajcie o odpięciu akumulatora bo zwarcie gotowe , nawet nie wiadomo kiedy

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 19:45 #423334

Pod żadnym pozorem nie odkręcaj śruby rolki napinacza, tylko cały napinacz!

Śruba rolki jest z gwintem lewostronym stożkowym wkręconym bezpośrednio w ramię napinacza. Jest system jednorazowy. Jeśli ją wykręcisz, to:
a. możesz uszkodzić gwint nacięty w ramieniu
b. przy przykręcaniu zerwać ten gwint
jeśli nawet uda ci się przykręcić, to nie uzyskasz już takiej samej siły dokręcenia,jak oryginalnie.

Odkręcenie całego napinacza nie stanowi żadnego kłopotu (nasadka 15), a nie narobisz sobie potencjalnie problemów.

edit
musisz zdjąć napinacz bo nie wyciągniesz dolnej długiej śruby z prowadnicy.
  • Indian_X
Ostatnio zmieniany: 18 sierpnia 2018 19:48 przez .

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 20:36 #423343

Indian_X napisał:

Odkręcenie całego napinacza nie stanowi żadnego kłopotu (nasadka 15), a nie narobisz sobie potencjalnie problemów


A czy przypadkiem tam nie przychodzi koronka zamiast zwykłej nasadki?

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 20:45 #423345

odkręcałem N razy samą rolkę jak i z 3 rzy kupowałem samą rolkę od VW/skoda
nigdy nie miałem problemu z gwintem a i po ściągnięciu samej rolki śrubę da się wyjąć bez scen.

Lewy gwint w rolce jest poto aby się nie odkręciła podczas jazdy.

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 20:58 #423346

kraczonik napisał:
Indian_X napisał:

Odkręcenie całego napinacza nie stanowi żadnego kłopotu (nasadka 15), a nie narobisz sobie potencjalnie problemów


A czy przypadkiem tam nie przychodzi koronka zamiast zwykłej nasadki?


Tak, tam jest torx, ja mam nasadki jonnesway supertech one obsługują śruby metryczne, calowe, torkxy, ale zwykła nasadką też dasz rade.
  • Indian_X
Ostatnio zmieniany: 18 sierpnia 2018 21:22 przez .

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 21:06 #423348

Indian_X napisał:
kraczonik napisał:
Indian_X napisał:

Odkręcenie całego napinacza nie stanowi żadnego kłopotu (nasadka 15), a nie narobisz sobie potencjalnie problemów


A czy przypadkiem tam nie przychodzi koronka zamiast zwykłej nasadki?


Tak, tam jest torkx, ja mam nasadki jonnesway supertech one obsługują śruby metryczne, calowe, torkxy, ale zwykła nasadką też dasz rade.


Problem w tym, że właśnie niekoniecznie. Nasadka nasadce nie równa
Poza tym torx to raczej nie jest

Odp: Potrzebna pomoc 18 sierpnia 2018 21:21 #423349

kraczonik napisał:
Indian_X napisał:
kraczonik napisał:
Indian_X napisał:

Odkręcenie całego napinacza nie stanowi żadnego kłopotu (nasadka 15), a nie narobisz sobie potencjalnie problemów


A czy przypadkiem tam nie przychodzi koronka zamiast zwykłej nasadki?


Tak, tam jest torkx, ja mam nasadki jonnesway supertech one obsługują śruby metryczne, calowe, torkxy, ale zwykła nasadką też dasz rade.


Problem w tym, że właśnie niekoniecznie. Nasadka nasadce nie równa
Poza tym torx to raczej nie jest


Moim zdaniem torx tylko zewnętrzny czyli E-Torx, przyzwyczajeni jesteśmy do wewnętrznych.
  • Indian_X

Odp: Potrzebna pomoc 19 sierpnia 2018 07:35 #423365

[quote="swireq" post=423345]odkręcałem N razy samą rolkę jak i z 3 rzy kupowałem samą rolkę od VW/skoda
nigdy nie miałem problemu z gwintem a i po ściągnięciu samej rolki śrubę da się wyjąć bez scen.

Dokladnie jak świerq pisze z tym ze rolka pasuje jeszcze od Civica Maxgear 54-0692 Rolka

Odp: Potrzebna pomoc 19 sierpnia 2018 09:06 #423369

Indian_X napisał:
kraczonik napisał:
Indian_X napisał:
kraczonik napisał:
Indian_X napisał:

Odkręcenie całego napinacza nie stanowi żadnego kłopotu (nasadka 15), a nie narobisz sobie potencjalnie problemów


A czy przypadkiem tam nie przychodzi koronka zamiast zwykłej nasadki?


Tak, tam jest torkx, ja mam nasadki jonnesway supertech one obsługują śruby metryczne, calowe, torkxy, ale zwykła nasadką też dasz rade.


Problem w tym, że właśnie niekoniecznie. Nasadka nasadce nie równa
Poza tym torx to raczej nie jest


Moim zdaniem torx tylko zewnętrzny czyli E-Torx, przyzwyczajeni jesteśmy do wewnętrznych.


Możliwe. W sumie to chodziło mi tylko o to, że podchodząc do tego z pierwszą lepszą zwykłą nasadką można się nieco zdziwić. Trochę młotek może pomóc ale też niekoniecznie

Odp: Potrzebna pomoc 19 sierpnia 2018 21:24 #423420

ja tylko "sprostuję" - wentylator - gwint normalny

ja zawsze miałem największe problemy z wtyczką


jak już szczegółową instrukcję piszemy to

przewód powrotny oleju normalnie ma opaski jednorazowe zaciskowe - trzeba kupić opaski zakęcane

Odp: Potrzebna pomoc 19 sierpnia 2018 22:03 #423423

oo taka gapa ze mnie nie zwróciłem uwagi że piszą o lewym gwincie w wisco.
Tam jest normalny gwint prawy
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.48 sekundy
 

Wszelkie prawa zastrzeżone - logo landklinika.pl chronione jest prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia zabronione.